magnaicons/hamburger

Menu

Verlanglijst

Problemen met betalen?

Is mijn betaling gelukt?
Weet u niet zeker of uw betaling gelukt is? Dan kunt u het volgende doen:
Het aankoopbedrag wordt normaal gesproken direct na de bestelling afgeschreven. Controleer uw betaalrekening op een afschrijving. U krijgt bij een voltooide betaling ook een factuur en een orderbevestiging van ons opgestuurd via de mail. Is er niets afgeschreven en heeft u ook geen factuur en orderbevestiging ontvangen? Controleer de spamfolder in uw mail of neem contact op met de klantenservice.

Is uw betaling mislukt?
Als uw betaling mislukt is, kan dit wellicht te maken hebben met een van de volgende dingen:

  • Controleer uw gegevens
    Als uw betaling niet succesvol was, kan dit te maken hebben met dat u uw gegevens niet goed hebt ingevoerd. Controleer ten alle tijden in ieder geval het bezorgadres en uw bankrekeningnummer.
  • Betaling geweigerd
    Controleer of de gegevens van uw betaalmiddel correct zijn ingevuld, anders heeft dit vaak met uw creditcardmaatschappij/bank te maken. We willen u dan ook aanraden om eerst met hun contact op te nemen. Het is zeer waarschijnlijk dat uw kaart is geblokkeerd of gedeactiveerd, óf de limiet is overschreden. U kunt na 24 uur nogmaals proberen om de betaling uit te voeren. 

Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij kijken graag met u mee! 

Product is toegevoegd aan jouw winkelwagen

Subtotaal van jouw bestelling

Bestel nu! Bekijk winkelwagen magnaicons/cart