Waar gaat jouw vraag over?
Selecteer een onderwerp
Veelgestelde vragen
Bestellen, Betalen & Advies
Bestellen, Betalen & Advies
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden:
- IDeal: Bij betaling met IDEAL of creditcard ontvangen wij de betaling direct. We versturen uw bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn.
- Klarna achteraf betalen: Bij betaling middels klarna betaalt u pas achteraf. Wanneer de producten op voorraad zijn wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. De factuur volgt nadat u uw bestelling heeft ontvangen.
- Klarna gespreide betaling / IN3: Betaalt u met klarna gespreide betaling of in3, dan betaalt u bij het bestellen een gedeelte van het orderbedrag. Nadat u uw bestelling heeft ontvangen betaalt u het resterende deel zoals geselecteerd in de betaalopties.
- Creditcard
- Bancontact
- Sofort banking
- Overboeking: Bij betaling via overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen geleverd.
Inkopen als dealer
Als bedrijf kunt u een aanvraag doen voor een dealer account. Na goedkeuring van het account ontvangt u hiervan een mail en kunt u inloggen en bestellen via uw dealeraccount. Voor speciale of grote aanvragen kunt u persoonlijk contact met ons opnemen door een mail te sturen naar [email protected].
Voltivy
Speciaal voor fietsspeciaalzaken, retailers en revisiepartijen hebben we Voltivy! U kunt gemakkelijk een klantaccount aanmaken via de website. Na goedkeuring van het account ontvangt u een mail waarmee u kunt inloggen en een bestelling kan plaatsen.
Ik heb geen orderbevestiging, factuur of trackinginformatie ontvangen, wat nu?
Heeft u een bestelling geplaatst met een account, dan kunt u de orderbevestiging en factuur bekijken in het overzicht van uw bestellingen. Verder kunt u uw factuur terugvinden in de e-mail van uw bestelling. Het kan zijn dat de orderbevestiging en factuur binnen zijn gekomen in de spam inbox van uw e-mail. We adviseren om deze eerst te controleren. Ook geen orderbevestiging, factuur of trackinginformatie in uw spam inbox ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij helpen u graag verder!
Welke accu of lader heb ik nodig om mijn huidige te vervangen?
Problemen met betalen?
Is mijn betaling gelukt?
Weet u niet zeker of uw betaling gelukt is? Dan kunt u het volgende doen:
Het aankoopbedrag wordt normaal gesproken direct na de bestelling afgeschreven. Controleer uw betaalrekening op een afschrijving. U krijgt bij een voltooide betaling ook een factuur en een orderbevestiging van ons opgestuurd via de mail. Is er niets afgeschreven en heeft u ook geen factuur en orderbevestiging ontvangen? Controleer de spamfolder in uw mail of neem contact op met de klantenservice.
Is uw betaling mislukt?
Als uw betaling mislukt is, kan dit wellicht te maken hebben met een van de volgende dingen:
- Controleer uw gegevens
Als uw betaling niet succesvol was, kan dit te maken hebben met dat u uw gegevens niet goed hebt ingevoerd. Controleer ten alle tijden in ieder geval het bezorgadres en uw bankrekeningnummer. - Betaling geweigerd
Controleer of de gegevens van uw betaalmiddel correct zijn ingevuld, anders heeft dit vaak met uw creditcardmaatschappij/bank te maken. We willen u dan ook aanraden om eerst met hun contact op te nemen. Het is zeer waarschijnlijk dat uw kaart is geblokkeerd of gedeactiveerd, óf de limiet is overschreden. U kunt na 24 uur nogmaals proberen om de betaling uit te voeren.
Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij kijken graag met u mee!
Verzenden & Bezorgen
Garantie
Retouren & Annuleren
Productvragen en Advies
Klantenservice & Contact
Voor bedrijven
Bestellen, Betalen & Advies
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden:
- IDeal: Bij betaling met IDEAL of creditcard ontvangen wij de betaling direct. We versturen uw bestelling nog dezelfde dag, op voorwaarde dat de producten op voorraad zijn.
- Klarna achteraf betalen: Bij betaling middels klarna betaalt u pas achteraf. Wanneer de producten op voorraad zijn wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. De factuur volgt nadat u uw bestelling heeft ontvangen.
- Klarna gespreide betaling / IN3: Betaalt u met klarna gespreide betaling of in3, dan betaalt u bij het bestellen een gedeelte van het orderbedrag. Nadat u uw bestelling heeft ontvangen betaalt u het resterende deel zoals geselecteerd in de betaalopties.
- Creditcard
- Bancontact
- Sofort banking
- Overboeking: Bij betaling via overboeking wordt de bestelling 1 tot 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen geleverd.
Inkopen als dealer
Als bedrijf kunt u een aanvraag doen voor een dealer account. Na goedkeuring van het account ontvangt u hiervan een mail en kunt u inloggen en bestellen via uw dealeraccount. Voor speciale of grote aanvragen kunt u persoonlijk contact met ons opnemen door een mail te sturen naar [email protected].
Voltivy
Speciaal voor fietsspeciaalzaken, retailers en revisiepartijen hebben we Voltivy! U kunt gemakkelijk een klantaccount aanmaken via de website. Na goedkeuring van het account ontvangt u een mail waarmee u kunt inloggen en een bestelling kan plaatsen.
Ik heb geen orderbevestiging, factuur of trackinginformatie ontvangen, wat nu?
Heeft u een bestelling geplaatst met een account, dan kunt u de orderbevestiging en factuur bekijken in het overzicht van uw bestellingen. Verder kunt u uw factuur terugvinden in de e-mail van uw bestelling. Het kan zijn dat de orderbevestiging en factuur binnen zijn gekomen in de spam inbox van uw e-mail. We adviseren om deze eerst te controleren. Ook geen orderbevestiging, factuur of trackinginformatie in uw spam inbox ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice. Wij helpen u graag verder!
Welke accu of lader heb ik nodig om mijn huidige te vervangen?
Problemen met betalen?
Is mijn betaling gelukt?
Weet u niet zeker of uw betaling gelukt is? Dan kunt u het volgende doen:
Het aankoopbedrag wordt normaal gesproken direct na de bestelling afgeschreven. Controleer uw betaalrekening op een afschrijving. U krijgt bij een voltooide betaling ook een factuur en een orderbevestiging van ons opgestuurd via de mail. Is er niets afgeschreven en heeft u ook geen factuur en orderbevestiging ontvangen? Controleer de spamfolder in uw mail of neem contact op met de klantenservice.
Is uw betaling mislukt?
Als uw betaling mislukt is, kan dit wellicht te maken hebben met een van de volgende dingen:
- Controleer uw gegevens
Als uw betaling niet succesvol was, kan dit te maken hebben met dat u uw gegevens niet goed hebt ingevoerd. Controleer ten alle tijden in ieder geval het bezorgadres en uw bankrekeningnummer. - Betaling geweigerd
Controleer of de gegevens van uw betaalmiddel correct zijn ingevuld, anders heeft dit vaak met uw creditcardmaatschappij/bank te maken. We willen u dan ook aanraden om eerst met hun contact op te nemen. Het is zeer waarschijnlijk dat uw kaart is geblokkeerd of gedeactiveerd, óf de limiet is overschreden. U kunt na 24 uur nogmaals proberen om de betaling uit te voeren.
Mocht dat niets opleveren, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Wij kijken graag met u mee!
Neem contact met ons op
Wij staan altijd voor jou klaar! Heb je vragen over onze producten, jouw bestelling of heb je hulp nodig bij het navigeren op onze website? Ons klantenservice team is hier om jou verder te helpen.
Chat met ons
Krijg op werkdagen, direct antwoord op jouw vraag.
09:30 - 16:00
Whatsapp ons
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
Bel ons
Krijg op werkdagen, direct antwoord op jouw vraag.
09:30 - 16:00
Stuur ons een e-mail
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!
[email protected]