Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij het afrekenen kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden: IDEAL, Klarna achteraf betalen, Klarna gespreide betaling, IN3, Creditcard, Bancontact, Sofort banking en overboeking.
Problemen met betalen?
Weet u niet zeker of uw betaling gelukt is? Dan kunt u het volgende doen:
Inkopen als dealer
Als bedrijf kunt u een aanvraag doen voor een dealer account. Na goedkeuring van het account ontvangt u hiervan een mail en kunt u inloggen en bestellen via uw dealeraccount. Voor speciale of grote aanvragen kunt u persoonlijk contact met ons opnemen door een mail te sturen naar zakelijk@e-bikeaccu.nl. Voltivy Speciaal voor fietsspeciaalzaken...
Ik heb geen orderbevestiging, factuur of trackinginformatie ontvangen, wat nu?
Heeft u een bestelling geplaatst met een account, dan kunt u de orderbevestiging en factuur bekijken in het overzicht van uw bestellingen. Verder kunt u uw factuur terugvinden in de e-mail van uw bestelling. Het kan zijn dat de orderbevestiging en factuur binnen zijn gekomen in de spam inbox van uw e-mail. We adviseren om deze eerst...
Welke accu heb ik nodig om mijn huidige accu te vervangen?

Stuur ons een E-mail

82% kiest hiervoor!
Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!

Klik hier om ons te mailen

Chat met ons

Krijg direct antwoord op uw vraag

08:30 - 16:30

Klik hier om te chatten

Whatsapp ons

Ontvang op werkdagen een reactie binnen een paar uur tijd!

Bericht ons op +31 8500 03741

Bel ons

Direct antwoord op uw vraag.

09:00 - 13:00

Bel ons op +31 850003741